El Mobile World Congress dispara novament l'ocupació als vols BCN-USA

Com ha passat els darrers anys, la celebració del Mobile Congress ha disparat l’ocupació dels vols que uneixen Barcelona amb els Estats Units, especialment amb Nova York.  La notícia més positiva per a les companyies que operen aquestes línies és que el boom de demanda es focalitza en la classe business.

L’alta demanda ha portat a Continental Airlines a operar la línia durant quatre dies amb un Boeing 777 que té una capacitat de cinquanta places en business, un increment molt substancial sobre els Boeing 767 utilitzats com a reforç els dos darrers anys i, encara més substancial sobre els només 16 seients que té el Boeing 757 amb el que s’opera normalment la ruta.